ناردانا

ناردانا

ناردانا

ناردانا

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خریدتوری مرغی انجام داد؟

انتخاب توری مرغی به شکل غیر حضوری

 

این روزها افراد مختلف بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. خرید های که در صورتی که از جای مطمئن باشد می تواند در وقت و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که امکان دارد هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید قیمت توری مرغی به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه قیمت توری مرغی یکی از مواردی است که به شکل اینترنتی هم می توانید انجام دهید .

 

توری مرغی مانند توری فرنگی شش ضلعی است. که به زبان  انگلیسی Chicken wire netting و Poultry netting نام دارد. این توری از سیم هایی به ضخامت و شماره های 20 و 25 میکرون که نازک و انعطاف پذیر هستند تولید می شوند.

این توری به وسیله ماشین های صنعتی و با چشمه های متنوع مانند چشمه 1 اینچ، 3/4 اینچ و 1/2 اینچ  تولید می شوند. توری مرغی با مفتول های گالوانیزه سرد و گرم ایرانی ساخت ایران تولید می شوند.

وزن این توری ها 6 کیلوگرم تا 20 کیلوگرم تولید می شوند. وزن تاثیر زیادی در در استحکام توری و همچنین در طول عمر آن دارد. هر چقدر که ضخامت مفتول بالا باشد مقاومت آن نیز در برابر ضربه و آب و هوا زیاد است. از توری مرغی ها در پوشش سقف سالن های صنعتی که نگه دارنده عایق های پشم شیشه و پشم سنگ است استفاده می شود. برای ساخت قفس های حیوانات اهلی مانند مرغ و جوجه ها و در گچ کاری و سیمان کاری و همچنین مجستمه سازی استفاده می شود.

در مورد خرید و قیمت توری مرغی که کدام توری بهتر است، توضیح بیشتری خواهیم داد. و در مورد عوامل که باعث بیشتر شدن قیمت توری فلزی و نحوه تولید و تاریخچه آن توضیح خواهیم داد.
توری مرغی چیست؟

توری مرغی از نخ های پنبه ای و یا فایبرگلاس و یا مفتول های فلزی که به هم متصل شده اند. و شبکه ای از تار های شش ضلعی باز را تشکیل داه اند.
تولید توری مرغی

تمامی توری های مرغی که در ایران تولید می شود، از بهترین کیفیت مفتول ها تولید می شوند. تولید توری با مفتول های گالوانیزه گرم از برندهای خارجی بهتر است. و از ماشین آلات بهتری تولید می شوند.

در دهه 80 میلادی یک آهنگر ایتالیای بنام چارلز برنارد با استفاده از شبیه سازسی دستگاه بافندگی اولین دستگاه توری بافی را ثبت اختراع نمود.

اولین توری برای محافظت از را دارهای در هنگام  جنگ جهانی استفاده شد. این توری با مفتول های گالوانیزه با چشمه های ریز تولید شد تا ترکش های حاصل از انفجار را بگیرد.

برای همین دلیل توری ها را از نظر مفتولی با انواع ضخامت و گالوانیزه سرد و گرم به 3 دسته تقسیم می کننند. مفتول ها را به سه دسته تقسیم می کنند گالوانیزه گرم و و سرد و مفتول سیاه که هیچ نوع حفاظی در برابر رطوبت و زنگ زدگی ندارد.

برای معارفه می توانید به click here رجوع کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.