ناردانا

ناردانا

ناردانا

ناردانا

مطالبی درباره پیداکردن شیکترین آتلیه عروس

عنوان: سفارش کیک جشن عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


مهم ترین و اصلی ترین شاخصه آتلیه عروس ، تجربه آنهاست . عروسی شما یک بار اتفاق می افتد ، بنابراین جایی برای تمرین عکاسی و آزمون و خطا برای یک آتلیه نوظهور نیست ! عکاس و فیلمبردار عروس و داماد باید کوله باری از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار و همه اتفاقات زیبا را ثبت کند . تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو و خلاقانه برای عکاسی و فیلمبرداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند. سن و سال ، تاریخ صدور مجوز اتحادیه ، معرفی دوستان و آشنایان قبلی که از خدمات آنها استفاده کرده اند، دیدن نمونه کارها و...  همه و همه می توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی را محک بزنید.

سراغ  واسطه ها نروید

بر این باشید سراغ استودیوهایی بروید که تولیدکننده هستند نه واسطه . می پرسید چرا ؟ یعنی چه ؟  یعنی تمامی مراحل کار از تهیه عکس و فیلم خام گرفته تا تدوین ، مونتاژ و... را خودشان انجام می دهند . واسطه ها فقط نقش دلال را بازی می کنند؛ دلال ها در این میان فقط نقش هماهنگ کننده را دارند. از طرفی ممکن است امنیت عکس ها و فیلم های عروسی شما نیز به خطر بیوفتد  .

حتما جزئیات مد نظرتان را در قرارداد ذکر کنید

همیشه در ملاقات های اولیه با مدیر مسئول آتلیه ، همه صحبت ها خوب ، منطقی و زیبا هستند . وعده و وعیدها عالی و چهره ها خندان و بی نقص  است. همه چیز هم به نفع مشتری است ! خخخخ الکی ... اما ممکن است در مرحله اجرا و تحویل فیلم و عکس ، بسیاری از این صحبت ها نقض و چهر خندان نشود و وعده ها فراموش شوند . قراردادآتلیه ها ، تنها مرجعی است که در هنگام بروز سوء تفاهم ها و اختلافات می تواند به کمک شما بیاید . تمام جزئیات توافق شده را در قرارداد ذکر کنید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، جزئیات مربوط به کیفیت، مراحل فیلمبرداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود و برای شما مهم است باید به وضوح و با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود.
قبل از ورود به آتلیه چند دست لباس اسپرت ، مجلسی و ... همراه داشته باشید.


قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف یا روی تخته شاسی

در مورد قیمت چاپ عکس ها و همچنین اینکه آرشیو عکس ها را در اختیارتان قرار می دهند صحبت کنید . بیشتر آتلیه ها آرشیو را با قوانین اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران  نزد خودشان نگه می دارند و شما مجبورید برای انتخاب عکسهای دیگر بعدها آتلیه مراجعه کنید .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- مراسم عروسی- مراسم عروسی

 

پرداختن به طرح های کاندوم های مردانه و اعلام فروشگاه های خرید کالاهای خانواده

آشنایی با طرح های کاندوم های زنانه و اعلام مراکز فروش اجناس زناشویی

پس مطلب زیر که به توضیح انواع کاندوم و مدل های کاندوم خاردار می پردازد را مطالعه کنید

۴) چه چیزی باعث پاره شدن کاندوم مردانه می شود؟

انقضای تاریخ کاندوم – برروی کاندوم های مردانه جدید تاریخی وجودداشته که بعد از گذشتن از آن تاریخ نباید از آن استفاده نمود.

نگهداری نامناسب – گرما باعث آسیب دیدن کاندوم های لاتکسی می شود، پس آنها را در مکان های گرم همچون کیف پول و یا داشبورد ماشین نباید نگه داشت.

کاندوم نامناسب – کاندومی که بسیار کوچک بوده ممکن است پاره شوند، از انواع بزرگتر استفاده نمایید.

روغنکاری نامناسب – درصورتیکه روان کننده های چربی پایه همچون وازلین، روغن بچه و … استفاده شود، امکان پارگی کاندوم مردانه وجود دارد.

۵) از کجا می تواند کاندوم مردانه خرید؟

کاندوم را می شود در اکثر داروخانه ها خریداری نمود. در بعضی از فروشگاهها نیز کاندوم موجود می باشد.

۶) کاندوم مردانه و بیماری های مقاربتی؟

کاندوم های لاتکسی با پیشگیری از تماس محل آلوده با فرد سالم از ابتلا به بیماری های مقاربتی جلوگیری می نماید، با این حال این محافظت صد در صدی نمی باشد. کاندوم های پلی اورتان نیز فراهم کننده محافظت در برابر بیماری های مقاربتی بوده ولی قدرت آن ها به اندازه انواع لاتکسی نیست.

۱) کاندوم زنانه چیست؟

کاندوم زنانه لوله ای پلی اورتانی و روغن کاری شده است که رینگ های انعطاف پذیر در هر دوسر خود داشته و یکی از سرهای لوله بسته می باشد.

۲) از کجا کاندوم زنانه بخریم؟

همانند کاندوم مردانه، کاندوم زنانه نیز در داروخانه ها و بدون نسخه فروخته می شود.

۳) قدرت کاندوم زنانه در پیشگیری از بارداری؟

کاندوم های زنانه حدود ۷۵ درصد در پیشگیری از بارداری موثر می باشند.

۴) کاندوم زنانه و بیماری های مقاربتی؟

کاندوم های زنانه نیز می توانند فراهم کننده مقداری محافظت در برابر بیماری های مقاربتی باشند. اما کاندوم های مردانه در این زمینه بهترین گزینه می باشند. نباید از کاندوم های زنانه و مردانه همزمان استفاده نمود چراکه اضطکاک هردو باهم باعث خرابی آنها می شود.

پس آموزش فوق که به توضیح انواع کاندم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

اهمیت روشنایی خانه در طراحی دکوراسیون

قدرت نور خانه در دیزاین دکوراسیون

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون 

یادگیری ساخت وبلاگ در سیستم های ساخت وبلاگ متفاوت با آسان ترین حالت

یادگیری ساخت وب لاگ در سیستم های وبلاگدهی متفاوت با راحت ترین متد

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساخت وبلاگ رایگان در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:


مدیریت یادداشتها و پیامها: با کلیک بر این گزینه به صفحه ی اصلی می روید.
دفترچه یادداشت: معمولا به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده می شود و یادداشتها را ذخیره می کند. می شود گفت:دفترچه یادداشت یک وبلاگ نویس.
WINFILE در اینجا می توانید Password تان را عوض کنید. (و گزینه های دیگر....)
تنظیمات وبلاگ: گزینه هایی همچون تعداد یادداشتها در صفحه،ای میل، نوع آرشیو و......
ثبت در فهرست کاربران:شما می توانید به راحتی وبلاگ خود را عضو کاربران کنید تا در صورتی که کسی Search کرد درون سایت پرشین بلاگ، وبلاگ شما را جزو موضوعان بیاید و وبلاگ خود را جزو یک گروه خاص قرار دهید.
آرشیو و مدیریت آرشیو:
یکی از قسمتهای مهم وبلاگ آرشیو می باشد. در صورتی که آرشیو را در قسمت تنظیمات وبلاگ روی هفتگی یا ماهانه تنظیم کرده باشید این قسمت پدیدار می شود.
کار بازسازی آرشیو همانند بازسازی وبلاگ است. یعنی شما با کلیک بر آن آرشیو های جدید را در معرض دیدی می گذارید.
شما می توانید قالب آرشیو را هم همانند وبلاگ تغییر دهید. چون آرشیو صفحه ای جدا دارد (در پرشین بلاگ)









خروج از سایت: در واقع شما Log Out می کنید و خارج می شوید.
حذف وبلاگ: وبلاگ شما به کلی حذف می شود.
وبلاگ شما: وبلاگتان را در صفحه ای جدا باز می کند.
حالا اشاره می کنیم به اینکه لینک چیست؟
حتما می دانید لینک چیست. با کلیک بر آن به صفحه ای جدید می روید . مثلا با این لینک به Pc2004 می روید.
خب برای لینک دادن ابتدا متنی که می خواهید به صورت لینک در آید بلوک کنید عکس کره ی زمین که گیره زده شده بزنید و بعد آدرس را بدهید.





در منوی بعدی _blank باعث می شود لینک در صفحه ای جدا باز گردد.
حال با عکس آشنا می شویم.
در اینترنت برای عکس به نمایش گذاشتن باید آدرس عکس را بر روی اینترنت بدهید. برای یافتن آدرس عکس روی عکس مورد نظر در اینترنت کلیک راست کرده URL عکس را کپی پیس کنید. سپس در وبلاگتان عکس کپی شده را و URL عکس را کپی می کنید(URL یعنی آدرس عکس)
اما اگر عکس بر روی هاردمان باشد چی؟ باید از طریق سایتهایی عکستان را Upload کنید یعنی وارد اینترنت نمایید. کافیست در گوگل سرچ کنید:Upload-File به راحتی برای شما کلی سایت می آورد.
می توانید از نرم افزارهایی مخصوص این کار استفاده کنید.




یک سایت Upload:Sharemation (اما من پیشنهاد می کنم در گوگل سرچ کنید.)
فونت (قلم ) مناسب برای کار، Tahoma سایز 9pt است که متاسفانه به صورت نمایشی در پرشین بلاگ نیست. باید در Word مطلبتان را با Tahoma و فونت 9 (چون مبنای سایزهای Word بر مبنای pt است ) تایپ کنید و بعد در پرشین بلاگ کپی کنید.
یک روش تبلیغ وبلاگ:از طریق قسمت کاربران پرشین بلاگ در وبلاگها نظر دهید و کم کم وبلاگ را گسترش دهید. چه بسا بعد از مدتی تصمیم به ساخت سایت بگیرید.


ساخت وبلاگ

مدل ماشین عروس

شیکترین لباسهای مجلسی

تزیین ماشین عروس بسیار زیبا از نکات مهمی است که عروس و داماد باید قبل از برگزاری مراسم عروسی به آن توجه کنند.

رسمی زیبا داریم که عروس در روز عروسی گلی که داماد به او تقدیم می کند را در دست خواهد داشت و بدین ترتیب داماد روزهایی پر گل و زیبا را به عروس نوید می دهد.

آنها در ماشینی گل کاری شده به خانه جدید می روند. گل فروشی هایی که مد نظر دارید را بازدید کنید و از آلبوم دسته گل و گل ماشین عروس طرحی را انتخاب کنید و بهای آنرا چک کنید و در نهایت با پیش پرداخت برای روز مراسم با آنها قرار بگذارید. فقط موقعیت مکانی گل فروشی و منزل خودتان و آرایشگاه عروس خانم و مسیر های ارتباطی و ترافیک احتمالی روز عروسی - که اغلب پنجشنبه ها است - را نیز در نظر داشته باشید.

با چه ماشینی میخوان عروس خانم روببرید خونه بخت ماشین خودتون یا....

راههای مختلفی برای ماشین عروستان هست  که بازهم مثل مابقی قضایا بستگی به جیبتون داره مقرون به صرفه ترین حالت ممکن اینه که از ماشین خودتون یا یکی از بستگان ودوستان برای اون شب استفاده کنید.

اما اگر بخواین ماشینی لوکس اجاره کنید شرایطش کاملا با قبل فرق می کنه البته تعداد انتخابتون زیاد می شه ولی هزینه های خاص خودشو داره.شرایط اجاره ماشین عروس وحدود قیمت ماشین ها کاری است که ما می تونیم برای شما انجام بدیم  تا با بررسی همه جوانب بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید

شرایط اولیه اجاره ماشین

1.ساعت اجاره خودرو حداقل 10 ساعته وبرای ساعت های اضافی مبلغی جدا پرداخت می شه .

2.تزئینات، گل آرائی ماشین  در بیشتر موارد توسط خود اجاره دهنده انجام می شود. وهزینه اش جداست البته شما می تونید نوع گل آرائی  رو از آلبوم هایی که در اختیارتان می گذارند انتخاب کنید.

3.زیاد از محدوده شهر خارج نشوید که هزینه هایتان را افزایش می دهد.

4.اگر بخواهید ماشین را بدون راننده اجاره کنید باید چکی به میزان مبلغ خودرو به امانت بگذارید که در پایان مراسم به شما عودت داده می شود ولی برای اجاره ماشین با راننده نیاز به دادن چک نیست.

 مراسم عروسی -  آرایشگاه عروس  -  مراسم عروسی