ناردانا

ناردانا

ناردانا

ناردانا

سر فصل و متن رایگان شفای 21 روزه و 7 مهارت انرژی درمانی از فاصله دور به صورت فوری

انرژی درمانی از راه دور یکی از مباحث بسیار جذاب و جنجال بر انگیز در مبحث انرژی درمانی هست. آیا می توانیم انرژی را به راه دور بفرستیم و آیا از این طریق می توانیم دیگران را درمان کنیم؟

در ادامه مقاله می خواهیم یکی از عجیب ترین روش های انرژی درمانی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن دانش پژوهان انرژی درمانی در دوره های دکتر آرام یاد می گیرند که افراد را از راه دوره درمان کنند. دانش پژوهان انرژی درمانی بعد از اینکه انرژی درمانی مقدماتی را یاد گرفتند و توانسته درمانهای موفق را از نزدیک داشته باشند، انرژی درمانی از راه دور را می آموزند. چنانچه قدم به قدم توصیه های داده شده را انجام دهید شما هم می توانید درمان از راه دور را انجام دهید.

انرژی درمانی از راه دور را آموزش ببینید تا بتوانید خودتان روی افراد از راه دور کار درمان انجام بدهید.
✅ 1ـ هنگام انرژی درمانی زبانتان‌ را به‌ سقف‌ دهان‌ چسبانیده‌ و بیمار را از راه‌ دور اسکن‌ بنمایید.
اسکن‌ مجدد بیمار در طول‌ درمان‌ بسیار مهم‌ است‌.
✅ 2ـ تنفس‌ پرانیکی‌ را انجام‌ دهید.
✅ 3ـ بیمار را به‌ اندازه 20 سانتی متر  در مقابل‌ خود تجسم‌ کنید.
نیازی‌ نیست‌ که‌ تجسم واضح‌ باشد. مهم‌ آن‌ است‌ که‌ توجهی‌ واضح‌ برای‌ درمان‌ فرد داشته‌ باشیم‌.
زمان انرژی درمانی بیمار را به‌ فاصله‌ خیلی‌ دور از خودتان‌ تجسم‌ نکنید
زیرا منجر به‌ سخت‌ شدن‌ درمان ‌می‌گردد این‌ امر ممکن‌ است‌ شما را در انجام‌ دادن‌ شفای‌ از راه‌ دور دلسرد نماید.
تمرکز یا اراده‌ شدید در ارسال‌ انرژی‌ پرانیکی‌ ممکن‌ است‌ که‌ باعث‌ شود خود درمانگر به‌ هنگام‌ دادن ‌انرژی‌ به‌ بیمار خود دچار مشکل‌ گردد.







تمرکز کردن‌ زیاد به‌ هنگام‌ انرژی‌ دادن‌ به‌ بیمار می‌تواند تأثیرات‌ زیان‌آوری‌ برای‌ بیمار به‌ بار آورد و حتی‌ برای‌ بهتر شدن‌ بیمار، شرایط‌ او را بدتر بکند.

این‌ امر شبیه‌ داشتن‌ محاوره‌ در زیر آب‌ است‌. هنگامی‌ که‌ با کس‌ دیگری‌ صحبت‌ می‌کنید نیاز نیست‌ که‌ بر سر او فریاد بکشید یا با صدای‌ بلند صحبت‌ کنید.

✅ 4ـ شفاهاً یا در ذهن‌ خود، نام‌ بیمار را در طول‌ درمان‌ انرژی درمانی از راه دور مرتباً تکرار نمایید.

جهت توضیح بیشتر می توانید به آموزش مراجعه کنید

چگونه می توانم انرژی درمانی از راه دور یا یاد بگیرم ؟

در دستان شما قدرت شفابخش وجود دارد. برخی از افراد این تصور را دارند که انرژی درمانی فقط مخصوص برخی از افراد هست ، ولی با تجربه ای که در این زمینه داریم می توان به جرات بگوییم که تقریبا همه افراد از این قدرت برخوردار هستند و هر فردی با کمی تمرین و در کمتر از یک ماه می توانید قدرت انرژی درمانی خود را تقویت کند و می تواند از هر ده بیمار، را حداقل 8 بیمار را بهبود و یا تسکین بخشد.  انرژی درمانی از راه دور یکی از شاخه های انرژی درمانی هست و شما با یاد گیری انرژی درمانی انرژی درمانی از راه دور را یاد خواهید گرفت.
مدت انرژی درمانی از راه چقدر هست ؟

مدت درمان از راه دور یا نزدیک تفاوت زیادی نمی کند. همانطور هم که بالا گفته شد معمولا درمان از راه دوره سریعتر اتفاق می افتد و زمان کمتری از درمانگر نسب به نزدیک می گیرد. در نظر داشته باشید انرژی یا پرانا جایی می رود که فکر می رود.
آیا من قدرت انرژی درمانی دارم ؟

همه افراد می توانند انرژی درمانی را یاد بگیرند. ممکن است در حال حاضر از بیماری خاصی رنج می برید ولی با این وجود می توانید انرژی درمانی را یاد بگیرید و هم به خود تان و هم به دیگران کمک کنید.  در بسیار از مواقع دیده شده است که بیماری درمانگر با درمان دیگران بهبود پیدا می کند . این امر باعث تعجب آنها می شود . علت این پدیده انتقال انرژی و جابجایی انرژی در بدن درمانگر هست که باعث بهبودی می گردد.
من می خواهم انرژی درمانی از راه دور را یاد بگیرم چه کاری باید انجام دهم ؟

شما با شرکت در دوره های انرژی درمانی می توانید در مدت زمان حدود 50 ساعت از صفر تا صد انرژی درمانی را یاد بگیرید. این دوره های به صورت آنلاین برگزار می شود و شما در هر نقطه ای  از ایران یا جهان هستید می توانید از این تکنیک استفاده کنید. دوره های با پشتیبانی هستند و به طرز بسیار جذاب و ساده به شما انرژی درمانی را می آموزید. جهت شرکت در نزدیک ترین زمان تشکیل دوره انرژی درمانی با مرکز تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید.

برای فراگیری بیشتر می توانید به چاکرا وارد شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.