ناردانا

ناردانا

ناردانا

ناردانا

مناسبترین طریق اقامت سرزمیننروژ

 بهترین روش مهاجرت به سرزمیننروژ


کشور نروژ منطقه ای در بالای منطقه ی اسکاندیناوی است که از سوی سازمان ملل، عنوان برترین و عالیترین

استانداردهای زندگی در دنیا را به خود اختصاص می دهد.کشورنروژ کشوری می باشد

که در آن لیبل تحصیلات، حقوق ماهانه، امید به زیستن، بهداشت و موادغذایی منطبق بر استانداردهای سازمان ملل است

و این استانداردها به طور کلی رعایت شده. امید به زندگی در مابین افراد این سرزمین تا 79 سال هم زیادشده است

و باعث شده مردم هدف واضع را برای خود تصور کنند. پایتخت این سرزمین اسلو است و آدابته استانداردهای متعارف زیستن در رده اول می‌باشد.

اقتصاد نروژ از سال ١٩٦٠ به بعد بهبود یافت. به این ترتیب، نیاز به نیروی کار افزایش یافت و افراد زیادی از کشورهای دیگر در جستجوی کار به این کشور وارد شدند. اولین افرادی که وارد کشور شدند، اهل اروپا بودند؛ اما از حدود سال ١٩٧٠ به بعد، افراد زیادی همچنین از آسیا، آفریقا، و آمریکای لاتین به نروژ آمدند. بسیاری از پاکستانی ها و ترک ها برای کار کردن به اینجا آمدند، و عده زیادی از آنها هنوز در اینجا زندگی می کنند. در سال ١٩٧٥، مهاجرت به نروژ متوقف شد زیرا بیکاری رو به افزایش بود .

اخیراً افرادی که از نروژ کوچ می کنند مهاجرینی هستند که برای مدت های کوتاه یا طولانی به کشورهای گرم تر مسافرت می کنند. بسیاری از مستمری بگیران می خواهند

 از زمستان های سرد نروژ دور شوند. برخی از این افراد، به عنوان مثال، برای همیشه به اسپانیا مهاجرت می کنند؛ حال آنکه برخی دیگر در زمستان در اسپانیا و در تابستان در نروژ زندگی می کنند.

در قانون قبلی بنام “شروع بکار” این امکان وجود داشت که خیلی سریع متقاضیان در نروژ شروع بکار کنند این امکان برای کارگران خارجی وجود داشت که قبل از اینکه پرونده اجازه اقامت

آنها بررسی شود و به آنان اجازه اقامت داده شود، شروع بکار کنند. این قانون دستخوش تغییراتی اساس شده است. لذا در حال حاضر یکی از طرق پیدا کردن کار در نروژ پیدا کردن یک کارفرما می باشد.

به این صورت که کارفرمایی که قصد استخدام  نیروی کار را دارد،ابتدا باید شغل را به مدت ۳ ماه در کشور نروژو سپس ۳ ماه در کشورهای اطراف نروژ آگهی کند،اگر هیچ کس

پیدا  نشد که این شغل را بپذیرد میتواند این شغل را به شما که در کشور دیگری برای مثال ایران هستید پیشنهاد دهد که یک همچین مساله ای تقریبا غیر ممکن خو اهد بود .

شما برای اینکه بتوانید در کشور نروژ کار کنید(به عنوان یک فرد خارجی)نیاز به مجوز کار خو اهید داشت و این مجوز تنها با داشتن یک دعوت نامه کاری از سوی یک کارفرما صورت می گیرد.

 که این کار ساده نیست به این دلیل که آن شغل را هیچ شهروند نروژی،هیچ شهروند خارجی_نروژی که  پاس نروژی دارد،هیچ عضو اتحادیه اروپا،هیچ پناهنده ای که مجوز کار دارد،

هیچ دانشجویی که درسش تمام شده و مجوز پیدا کردن کار دارد نباشد که این شغل را بپذیرد کار فرما مجاز است این دعوت نامه را برای شما بفرستد.

لذا در این صورت شما فقط با قرار گرفتن در این کشور می توانید از این موقعیت بهره مند شوید .

خوردنی ها و نوشیدنی های موثر در کاهش التهاب

خوراکی ها و نوشیدنی های موثر در کاهش التهاب

طبق مطالعه تازه پژوهشکاران دانشگاه ایالتی جورجیا، میکس ارگانیک (رسوراترول) که عمدتاً در مواد خوراکی یافت می شود، به توقف التهاب در انسان کمک می کند.

 به نقل از مهر رسوراترول یک ترکیب طبیعی است که موجب افزایش حافظه شده و به جسم آدم کمک می کند تا بر خطرهایی مثل سرطان روده، سرطان ریه و آلزایمر پیروز شود.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

خوراکی ها و نوشیدنی های باتاثیر در بهبود التهاب

خوردنی ها و نوشیدنی های باتاثیر در کاهش التهاب

باتوجه به مطالعه جدید محققان دانشگاه ایالتی جورجیا، ترکیب ارگانیک (رسوراترول) که عمدتاً در مواد خوراکی پیدا می شود، به بهبود التهاب در بدن کمک می کند.

 به گفته مهر رسوراترول یک ترکیب طبیعی است که باعث افزایش حافظه شده و به جسم آدم کمک می کند تا بر خطرهایی مثل سرطان روده، سرطان ریه و آلزایمر پیروز شود.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

این توصیه ها را برای سفر به بیرون از کشور مد نظر قرار دهید


این نکات را برای سفر به خارج از کشور مد نظر قرار دهید

پیش از سفر، تلاش بکنید اطلاعات‌تان را در باره ی جایی که میخواهید به آن بروید را بیشترکنید

  بسیاری از خانواده ها تصمیم دارند تا به دیدن از اقوام خارجی راهی شوند و

لااقل چند هفته ای در جوار دوستانشان به سر ببرند. در این بین شاید برخی از والدین هم

 قصد می کنند که برای دیدار با فرزندان خارجی یشان راهی سفر بشوند.


10. نزد هر کدام از بستگان به اندازه مساوی بمانید و یکی را بر دیگری ترجیح ندهید. آنها نباید احساس کنند که در این زمینه بین شان تبعیض قائل شده‌اید.

11. وابسته نشوید. همیشه تعلقات و وابستگی‌هایتان را به‌طور مثبت نزد خودتان نگه دارید و هیجانات عاطفی زیادی از خودتان بروز ندهید. زیاد گریه نکنید.

12.طول سفر را طوری در نظر بگیرید که وقتی از پیش‌شان رفتید بگویند جایش خالی است؛ نه اینکه اینقدر اقامت‌تان طولانی شود که بگویند خوب شد بالاخره رفت سر خانه و زندگی خودش!


13. یک تلفن همراه اعتباری تهیه کنید و در کشور مورد نظر در کیف‌تان داشته باشید.

14. یک دفترچه کوچک با تمام آدرس‌ها و تلفن‌های ضروری در کیف‌تان قرار دهید. بعضی وقت‌ها زمانی که بیرون از خانه هستید خیلی به دردتان می‌خورد.

15. با چمدان سنگین سفر نکنید و کم‌کم فرزندان‌تان را عادت دهید که سوغاتی‌هایشان را برای اقوام پست کنند و در چمدان شما قرار ندهند چون همیشه امکان زمین خوردن شما با  بار  سنگین وجود دارد و به این ترتیب مزاحم سایر همراهان می‌شوید. اگر مرتب سفر می‌روید چمدان‌هایتان را هر چند سال یک‌بار عوض کنید و با چمدان کهنه راهی سفر نشوید.


16. قبل از سفر به تاریخ انقضای پاسپورت‌تان توجه داشته باشید و در صورت لزوم آن را به موقع تمدید کنید.

سفر,سفر رفتن,دانستنی های سفر

قبل از سفر به تاریخ انقضای پاسپورت‌تان توجه داشته باشید

 

17. بالاخره قبول داشته باشید که این وضعیت مهاجرت و جدایی از فرزندان فقط مشکل شخصی شما نیست و در قرن بیست و یکم، دنیا به سمتی می‌رود که در همه قاره‌ها ملیت‌های مختلف می‌توانند دوستانه در کنار هم زندگی کنند.

 

 

18. اگر می خواهید در زمینه سفر یک ایرانی به کشوری خارجی و مشکلات خانوادگی اش فیلمی را ببینید، «گذشته» را انتخاب کنید. در این فیلم احمد در ابتدا تصمیم می گیرد در هتل اقامت کند اما بعد تصمیمش عوض می شود، در خانه همسر سابقش می ماند و مشکلاتی را تجربه می کند.

توصیه هایی که می بایست در باره ی سفربه شهر مقدس مشهد بدانید

توصیه هایی که باید در مورد تور شهر مقدس مشهد بدانید

نکاتی که باید در مورد سفربه مشهد بدانید

شهر مذهبی مشهد بزرگ شهری در قسمت شمال شرقی کشورایران و مرکز استان خراسان رضوی است که در دوره افشاریان میانه  کشورایران می بوده. این شهر دومین شهر گسترده  کشورایران بعد ازشهر تهران و نیز دومین منطقه دنیا در جاذبه گردشگر مذهبی به حساب می اید به همین دلیل سفر مشهد یکی از پر طرفدارترین سفرهای  دولتایران است.


تور فوق العاده مشهد مقدس:

 
شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 میلیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

در تور مشهد مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر حرم امام رضا به مکان‌های دیدنی دیگر هم رفته و از آن‌ها لذت ببرند. بسیاری از گردشگران مشهد فقط از چند جای محدود دیدن می کنند این در حالی است که مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است.

 

از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا، مسجد گوهرشاد، مسجد هفتادو دوتن، مصلی طرق، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و ... نام برد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه می باشند.


تور مشهد در چهار فصل به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. با این شرایط مسافران تور مشهد میتوانند با توجه به خواسته و شرایط در هر زمانی که می توانند با انتخاب یکی از تورهای مشهد سفری آرام و راحت داشته باشند.


جداول ذیل شامل جدیدترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی مشهد مقدس می باشد که افراد میتوانند تور مشهد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

تورهای خاص و ویژه مشهد:
تور مشهد,تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد زمینی  تور مشهد با قطار,تور مشهد,تور مشهد لحظه اخری  تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد,تور مشهد زمینی  قیمت تور مشهد,تور مشهد مقدس,تور مشهد با هواپیما  قیمت تور مشهد,تور مشهد ارزان قیمت,تور مشهد لحظه اخری

نوع تور مشهد
 


توضیحات مربوط به تور مشهد:

تور چارتری مشهد:

اصولا ”پروازهایی چارتر هستند که توسط یک ارگان، سازمان، شرکت و . . . به اجاره در بیایند و کادر آن ارگان را از مکانی به مکان دیگر به صورت پرواز چه یک طرفه و چه رفت و برگشت با قرار دادی مدت دار با یک ایرلاین انجام دهند.

 

تور لحظه آخری مشهد:

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

تور با امکانات ویژه مشهد:
تور با امکانات ویژه به توری اطلاق میگردد که در آن آژانس برگزارکننده تور علاوه بر خدمات اصلی اقدام به ارائه خدماتی ویژه در طی سفر به مسافران می نماید. امکاناتی از قبیل هتل ویژه،ترانسفر ویژه و...

* برای مشاهده قیمت های تور مشهد میتوانید بر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید.