ناردانا

ناردانا

ناردانا

ناردانا

طراحی سایت ارزان :روش هایی برای بهبود وضعیت ساخت وب سایت


طراحی سایت ارزان :شیوه هایی برای بالا بردن شرایط طراحی سایت


شیوه هایی برای بالا بردن وضعیت طراحی وب سایت

طراحی اصلی

از جمله از مسائلی که در طراحی وب سایت خوب اهمیت دارد ، طراحی اصلی سایت است. بکار بردن از پینک های متناسب، فونت های خوانا و شیک و ... که کلیه شان از موردهای مهم در ساخت اصلی یک وب سایت به شمار می آید. تلاش کنید

طراحی سایت ارزان در برگزیدن نقشه و رنگ سایت خود خیلی دقت نمائید چون این 2 توصیه از مهم ترین نکاتی می باشند که زیبایی ظاهری یک وب سایت را به وجود می آورند میکنند. و این که به یاد داشته باشید زیبا و مدرن بودن خط های مورد استفاده در سایتتان نیز بسیار اهمیت دارد

زیرا اگر فونت های شما خوانا و یا زیبا نباشند به گرافیک سایت شما لطمه میزنند.

خب در درجه اول باید بگوییم که در ایران تقریبا هیچ فاکتور دقیقی  طراحی سایت ارزان برای قیمت طراحی سایت وجود ندارد و بعضی از شرکت ها بدون در نظر گرفتن معیارهایتان به شما قیمت میدهند.

 در بعضی مقالات نوشته شده شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارزان میدهند به کسب و کار شما آسیب میزنند و سایتهای بی ارزش به شما تحویل میدهند.این مقالات معمولا توسط شرکت هایی ارائه می گردند که قیمتهای بالایی ارائه می کنند.

از طرف دیگری من دیده ام مقالاتی هستند که شرکتهایی که قیمت بالا ارائه میکنند را بی انصاف و ... معرفی میکنند.این مقالات معمولا از شرکتهایی که قیمت های پایین تری ارائه می کنند منتشر می گردد.

من کاری به این موضوع ندارم که این روند تخریب شرکت ها اصلا کار دستی نیست و این به خود آنها مربوط می شود و سلیقه ای است.

مساله اینجاست که مردم واقعا در برابر این همه اختلاف قیمت  طراحی سایت ارزان و این مباحث که شرکت ها همدیگر را متهم میکنند سردرگم میشوند. بنده معتقدم در واقع هیچ یک ملاک بر بد بودن شرکت دیگری نیست.

خب پس حال خریداران چه کنند ؟

 معیارهای قیمت گذاری در طراحی سایت