ناردانا

ناردانا

ناردانا

ناردانا

ساخت سایت ریسپانسیو به خاطر موبایل بخش اول

کد نویسی وب سایت ریسپانسیو به خاطر موبایل قسمت اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از بدنه اصلی استراتژی های شما به منظور بازاریابی اینترنتی است ، طراحی یک پایگاه اینترنتی که قابل روئیت در تلفن های همراه باشد بسیار پسندیده خواهد بود . امروزه میزان فروش موبایل نسبت به فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت توسط موبایل نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل داشتن پایگاه اینترنتی که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و نقصی در موبایل قابل دیدن باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از وب سایت شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق کامپیوترهای خانگی بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت وصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این روش نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در پایگاه اینترنتی خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در موبایل داشته و به دنبال ایجاد وب سایتی میباشند که در زمان نمایش در تلفن های همراه هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود هم ، کمک فراوانی نمائیم ، از طرفی میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.