ناردانا

ناردانا

ناردانا

ناردانا

هزینه زندگی در استرالیا به چه صورت می باشد

آشنایی هزینه زندگی در استرالیا  به طور حدواسط , باعث میشود تا افراد از لحاظ مالی با آمادگی کامل داخل این کشور شوید.کشوراسترالیا امروزه به عنوان یکی از کشور های مدرن و یکه تاز در زمینه مالی معرفی می شود .

هزینه زندگی در استرالیا

یکی از مهمترین عواملی که در میزان هزینه های زندگی در هر جامعه ای تاثیر گذار است, کیفیت زندگی در آن کشور است.هرچندکه معیار های بسیاری برای تعیین کیفیت زندگی در یک جامعه تعیین شده است اما بازهم اندازه گیری این کیفیت کار راحتی نمیباشد.از جمله عوامل اساسی که در میزان رفاه و کیفیت جامعه تاثیر دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • میزان جرم و جنایت در جامعه
  • میزان دسترسی به امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی
  • ثبات سیاسی
  • تامین زیرساخت های زندگی
  • ثبات اقتصادی

در جامعه امروز استرالیا این موارد به صورت کاملا عینی قابل مشاهده است.این موضوع نشان دهنده استاندارد بالای این کشور برای زندگی روزمره میباشد.البته این استانداردها از جمله دلایل اصلی بالا بودن هزینه های زندگی در استرالیا برای مهاجران و دانشجویان میباشد.البته بالا بودن میزان دستمزد در استرالیا باعث شده تا فشاری بر شهروندان و افرادی که مجوز کار در استرالیا را دریافت کرده اند وارد نشود.در ادامه نکات دیگری که باعث افزایش رفاه اجتماعی استرالیا و تبدیل شدن این کشور به عنوان یکی از بهترین کشور های دنیا برای زندگی توضیح داده شده است.

بیان اینفوگرافیک ها درجلد یک نمونه

بیان اینفوگرافیک ها درقالب یک مثال

تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک نمونه :

زمان دهید یک مثال از ساختتصویربیانی بیان کنیم . گذری به اینفوگرافیک کهکشان شیری یا ده اختراع کشورایرلند بیاندازید. می توان گفت هر دوی تصویر بیانی ها را تا انتها مشاهده کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.

ست ورق های اداری به چه گونه تعریف می شود ؟

 ست اوراق اداری به چه گونه تعریف می شود ؟


به گرداوری ای از تقاضا طراحی ست اداری  یا سفارش تولید ست اداری یا کاغذهایی که در امور پرسنلی یک کمپانی جهت کارهای رسمی یا غیر رسمی، مورد استفاده قرار می گردد، ست اداری یا طراحی ست اداری گفته می شود . باتوجه به علت تقاضا طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه  بیشتر آن سازمان ، خوبتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :

    سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)

    کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)

    پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)

    یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)

تذکرات اساسی در طراحی سربرگ های ست اداری چیست

تذکرات اساسی در طراحی سربرگ های ست اداری به چه طریق است


    از تذکرات بااهمیت در طراحی سربرگ ها در طراحی ست اداری این است که سربرگ طراحی ست اداریخوب تر است ازطریق المانهایی که به طبع طرح دهنده ست اداری انتخاب می گردد (فرم، خط، نوشتار، رنگ و ...) حداقل از دو طرف بسته گردد. مهم نیست که این بسته شدن از کدام ضلعهای سربرگ درطراحی ست اداری باشد. اما بهتر است برای زیبایی هرچه بیشتر و فاصله گرفتن آن از اوراق یادداشت، حداقل از دو سمت بسته شود.در طراحی ست اداری یا ساخت ست اداری و یا سفارش طراحی ست اداری و سفارش ساخت ست اداری  فونت های استفاده شده در طراحی سربرگ معمولا بین 10 تا 14 پوینت انتخاب می شود. باید توجه داشته باشید اگر سربرگ شما در کاغذ A5 طراحی میشود، این سایز از فونت را نباید کوچک کنید . بزرگی و کوچکی نوشتار در سربرگ های A4 و A5 با هم تفاوتی نمیکنند.در سفارش طراحی ست اداری یا سفارش ساخت ست اداری به کار می رود.

پاکت نامه در طراحی ست اداری به چه شکل توضیح داده می شود ودر آن چه نکته هایی می بایست مورد توجه قرارگیرد

 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود چگونه تعریف می شود ودر آن چه نکاتی باید درنظرگرفته شود

درمقدمه به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری می پردازیم

بزرگی پاکت نامه در طراحی ست اداری معمولاً مناسب با اندازه سربرگ (A4) تعیین می گردد. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.